Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky firmy IT svět s.r.o., zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, se sídlem Náměstí K.V.Raise 37, Lázně Bělohrad, IČ 28856775.

 

Možnosti platby

 v hotovosti při osobním převzetí zboží v kamenném obchodě nebo hotovostí při doručení naší službou PPL tzv. dobírkou. Za osobní převzetí na prodejně v Jičíně se neúčtuje žádný manipulační poplatek, jak bývá zvykem u jiných eshopů. V případě PPL viz. Doprava a Ceny v horním menu eshopu.

 

Platba kartou či zálohově

V kamenné prodejně nelze platit platební kartou. Cena by při placení kartou byla účtována o tři procenta více, jelikož to je průměrný poplatek bance, za jakoukoli platbu platební kartou po celé ČR. Pokud chceme udržet nižší ceny, je platba přípustná pouze hotovostí či dobírkou, nebo dopředu fakturou.  Při platbě na zálohu resp. dopředu, tedy bez dobírky musí zákazník počítat s časovou prodlevou dodání, obvykle 1-2 dny po zaplacení. Logicky se čeká až na připsání peněz na bankovní účet. Takže dobírka je ideálnější, rychlejší a nekomplikovaná... V případě objednávky produktu, kde je uvedeno ve statusu Na objednávku či do týdne, do měsíce apod., se zákazníkovi vystavuje nedaňový zálohový doklad a zasílá se emailem k proplacení. Jde o situace, kdy dané zboží nevedeme skladem a objednává se až pro konkrétního zákazníka, který projevil zájem o takový produkt. Eliminujeme tím konfliktní situaci, kdy se zařízení pro zákazníka objedná od výrobce či dodavatele a on si zařízení z nějakého důvodu odmítne převzít od přepravní společnosti.

Cena za PPL hotovostí resp. s dobírkou je 149,-Kč (peníze v hotovosti předáváte řidiči přepravní společnosti PPL)

Cena za PPL bez dobírky resp. s platbou dopředu převodním příkazem je 99,-Kč. (peníze platíte převodem na účet proforma-fakturou, kterou obdržíte ihned po objednávce v příloze emailu)

Dodání objednaného zboží po celé ČR

 Zboží, které je na skladě a které objednáte od 0.00 do 14.00 hodin, Vám doručíme do 1-2 pracovních dnů od obdržení objednávky, po celé ČR dovážkovou službou PPL. Je-li cena nižší než udaných 10 000,-Kč, účtujeme dopravné a doběrečné ve výši 149,- Kč. Zboží, objednané od 14.00 do 24.00 hodin či o víkend, dodáme nejpozději do 1-3 pracovních dnů (objednáte-li například v pátek v noci či v sobotu a neděli), pakliže je skladem. V případě výběru platby zálohou na účet je cena dopravy 99,-Kč.

 V případě, že objednáte několik druhů zboží najednou a některá z požadovaných položek není skladem, odesíláme dodávku v okamžiku, kdy je kompletní, nepožaduje-li zákazník jinak.

 Pokud se stane, že zboží je skladem a vaše objednávka k Vám nedorazila může se stát, že zboží bylo rezervováno dříve než jste si provedli rezervaci Vy. V tomto případě pak zboží dodáme jakmile bude objednávka kompletní pokud si nebudete přát jinak.

 Děkujeme za pochopení.

 Osobní převzetí je možné okamžitě (máme-li na prodejně) nebo do druhého pracovního dne v kamenném obchodě v Jičíně, Havlíčkova 38.

Dostupnost zboží

 U každého zboží je uvedeno je-li skladem či nikoliv. Zelené zatržení znamená, že je zboží na našem centrálním externím skladě v Brně či Praze a je možný jeho odběr ve standardních dodacích lhůtách.

 Pokud je zboží v položce sklad označeno červeným křížkem znamená to následující:

 a) zboží je na cestě: v podrobném popisu zboží je uveden přibližný termín jeho naskladnění / přijetí na centralni sklad /

 b) zboží je na objednávku: v podrobném popisu je uvedena přibližná doba potřebná pro jeho naskladnění

 c) zboží je v kategorii "výprodej": nabídka platí do vyprodání zásob, u tohoto druhu zboží byla ukončena výroba a již nebude naskladněno. Zboží bude při měsíční inventuře vymazáno z katalogu.

Ceny

 Cena zboží je stanovena prodávajícím v internetovém obchodě nebo na základě dotazu kupujícího, pokud takové zboží není v internetovém obchodě uvedeno.

 Ceny se mění nepravidelně podle podmínek nákupu prodávajícího.

 Při uzavření objednávky mezi prodávajícím a kupujícím platí cena uvedená v okamžiku objednávky a uzavření kupní smlouvy. Pokud bude v době uzavření objednávky zboží dlouhodobě nedostupné a za tu dobu se jeho cena změní v neprospěch kupujícího, bude kupující neprodleně kontaktován s nabídkou, kdy je kupující oprávněn objednávku zrušit bez jakéhokoliv porušení podmínek pro obě strany.

 Cena produktu je navýšena o recyklační poplatky stanovené zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a autorským poplatkem stanovené vyhláškou ministerstva kultury č. 488/2006 Sb.

Objednání

 Objednání zboží prostřednictvím internetového obchodu, vyplněním objednávkového formuláře, písemně poštou nebo telefonicky je závazné v okamžiku potvrzením objednávky prodávajícím.

 Kupující je povinen prodávajícímu oznámit všechny náležitosti k uzavření obchodu (jméno a příjmení, adresa dodání a fakturační, atd.).

 Smlouvu můžou uzavřít pouze osoby způsobilé k právním úkonům. Osoby mladší osmnácti let pouze jejich zákonným zástupcem.

 Objednávku může kupující měnit pouze do doby, než dojde k jejímu předání dopravci k dodání kupujícímu.

 

Odstoupení od smlouvy prodávajícím

 Prodávající může odstoupit od smlouvy v případě, že objednané zboží je dlouhodobě nedostupné, přestalo se vyrábět, přestalo se dodávat na náš trh. Toto odstoupení se týká jen části objednávky výše uvedené.

 Prodávající může odstoupit od smlouvy, dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou kupující nakupuje od dodavatelů a nebyla mu v době objednávky známa. Prodávající v takovém případě kontaktuje kupujícího a informuje ho o možnostech řešení.Pokud s kupujícím nedojde k dohodě,je oprávněn prodávající odstoupit. Prodávajícímu nevzniká nárok kupujícímu dodat zboží,pokud vlivem třetích stran dojde k nastavení ceny,která neodpovídá zkutečnosti. Tímto může být třeba víkendové zpracovávání dat,kdy může dojít k chybě při převodu dat.

Odstoupení od smlouvy kupujícím

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní včetně od převzetí zboží v případě, že zboží objednal jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

  Odeslat dopis nebo doporučeně na adresu prodávajícího nejlépe ten den i se zbožím. Dopis musí obsahovat text: „Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:____________.  Datum a podpis."

Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu.

Zboží v původním neporušeném obalu pokud možno tzv. nerozbalené! Včetně nálepek. Zvláště potom neakceptujeme vrypy od šroubků při hrubém přišroubování desek AGP, PCI, PCI-E do PC. Takové zboží je viditelně poškozené a viditelně použité a musí být zařazeno poté do výprodeje s velkou slevou.

Když už se tedy stane, že přistoupíte k našemu eshopu, jako k půjčovně součástek či zařízení, prosím, nebuďte bezohlední.Dále zboží musí být včetně všech příslušenství (dodaných mimo obal), záručního listu, dodacího listu, návodu atd. a s kopií či originálem dokladu o koupi čili fakturou.

 V případě nefunkčnosti zboží či závadě v záruční době je nutné zboží zaslat k reklamaci, nikoliv odstoupit od smlouvy !

  Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

 

Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na:

 Dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího. Na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně tzv. (uvedeno ve Statusu u daného zboží) Na objednávku (Do Týdne) a nebo výslovně na jeho přání či zboží, které nebylo v době objednávky skladem a objednávalo se pouze pro daného zákazníka.

Odstoupení od smlouvy se nevztahuje na dodávku tzv. spotřebního zboží (jako např. nosiče obrazu, zvuku a informací, spotřební materiál, náplně, tonery, foto válce a drumy, software, datové média, refill kity, aktivovaných karet Skylink a Gital potažmo CSlink a jiné zboží, aktivovaný software u navigací a další u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty či se aktivuje a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.

 Poškozené zboží či obal, poničené (držáky, úchyty, mechanické součásti), rozbalené, poškrábané či jinak znehodnocené nebo nekompletní.

 Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově či složenkou úhradu poskytnout nelze!.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět.

Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.

V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, dle kterého má dodavatel nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

A to zejména nákladů na:

* Vyčištění produktu (100,-Kč - 250,-Kč)

 * Otestování produktu (150,-Kč - 500,-Kč)

 * Administrativní poplatek (až 150,-Kč)

Odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě se řídí dle občanského zákoníku.

 To znamená, že zboží zakoupené na fyzickou osobu podnikatele nebo právnickou osobou nebo za účelem pro podnikatelskou činnost se tato smlouva řídí dle obchodního zákoníku, kde nevzniká kupujícímu právo na odstoupení od kupní smlouvy.

 Prodávající může po kupujícím požadovat uhrazení nákladů spojené s jeho odstoupením od kupní smlouvy (poškozené obalové materiály, porušené nosiče obrazu, zvuku a software,uvedení věci do původního stavu před koupí,atd.)

 V případě, že vzniknou náklady prodávajícímu,bude kupujícímu o tyto náklady ponížena výsledná částka,kterou kupující obdrží na účet.

Pokuta

 Vytvořením objednávky a odesláním má kupující povinnost si přemět objednávky vyzvednout nebo převzít od odpravce a zaplatit.Pokud kupující objednané zboží nevyzvedne nebo nepřevezme od dopravce a zboží se vrátí prodejci, má prodejce právo na uhrazení nákladů spojených s přepravou zboží od prodejce k zákazníkovi a všech nezbytných úkonů s tím spojených.Toto upravuje občanský zákoník paragraf 420 - Občanská odpovědnost za právní povinnosti.

 Tím, že zboží bude vráceno zpět prodejci jako nevyzvednuté, bude Vám naúčtován poplatek a vystavena faktura na promarněné dopravné.Pokud kupující do data splatnosti neuhradí tento poplatek, vystavuje se nebezpečí soudního procesu a v konečném důsledku může tento celý proces stát tisíce korun v neprospěch kupujícího.

Záruka

 Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na dodacím listě. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Některé zboží může mít zkrácenou záruku a to na 12/6 měsíců. Tato zkrácená záruka se týká pouze při nákupu fyzické osoby podnikatele nebo právnické osoby a to pouze jen u velmi úzkého okruhu zboží. Veškerá doba je stanovena u každého produktu. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě (ve sloupci záruka).

 Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou, zboží poškozené, použité, nekompletní.

 Záruční doba se skládá ze zákonné lhůty (24 měsíců) a prodloužené lhůty.

 V rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí Občanským zákoníkem č.40/1964 Sb. §619-627 s přihlédnutím k tomuto reklamačnímu řádu.

 U prodloužené lhůty se reklamace řídí výhradně tímto řádem.

 Všeobecná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi firmou Roman Krupička, IT svět  (dále jen prodávající) a zákazníkem (dále jen kupující).

Právní vztahy výslovně neupravené těmito podmínkami ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími, pokud je kupující nepodnikající fyzická osoba. Právní vztahy výslovně neupravené těmito podmínkami  ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími, pokud je kupující podnikající fyzická osoba, nebo právnická osoba.

Prodávající prohlašuje, že při uvádění zboží na trh plní povinnosti vyplývající mu ze zákona č. 22/1997 Sb. v platném znění, o technických požadavcích na výrobky, přičemž Prohlášení o shodě ve smyslu ust. § 13a tohoto zákona je k dispozici u výrobců.

Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

Kupujícímu nevznikají autorská práva k dodávaným softwarovým produktům, není rovněž oprávněn do nich zasahovat, kopírovat je či je jinak upravovat a přetvářet.

Každý kupující při registraci do evidence zákazníků obdrží od prodávajícího login na mail, který uvede v přihlášce k registraci jako kontaktní s tím, že se zavazuje držet jemu přidělené heslo v tajnosti, aby nedošlo k jeho zneužití. Nebyl-li mu login přidělen, zapomněl-li je apod., obrátí se s žádostí o nápravu na kontaktní osobu prodávajícího, která zajistí přidělení a odeslání loginu kupujícímu.

Svou registrací nebo vytvořením objednávky kupující stvrzuje svůj souhlas se zasíláním informačních a reklamních informací, které realizuje prodávající.

 

Platnost  obchodním podmínek od 1.10.2016

 

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace